28.12.2014 | Tisková zpráva
Radio Čas ladí na Moravě a ve Slezsku stále více lidí. Podle aktuálních výsledků poslechovosti si ho alespoň jednou týdně ho naladí více než půl milionu lidí. Vede tak žebříček regionálních rádií na Moravě a ve Slezsku a je už řadu let stabilní jedničkou.
Podle aktuálních výsledků poslouchá Radio Čas alespoň jednou týdně přes půl milionu lidí, přesněji 541 tisíc posluchačů. Stanice tak zaznamenala absolutní rekord, a toto číslo ještě nemusí být konečné.
„Jsem rád, že se nám podařilo vytvořit úspěšnou alternativu ke stanicím, které vysílají centrálně z Prahy a Moravě a Slezsku v programu nevěnují velký prostor. Radio Čas oproti tomu vysílá hned z několika studií, která jsou rozmístěna ve všech čtyřech krajích. Svým posluchačům jsme tak opravdu nejblíže. V programu Radia Čas si najdou své jak milovníci českých a slovenských písniček, tak i početná skupina vyznavačů country a folk muziky a pravověrní rockeři. A to je na tom nejkrásnější. Čas stmeluje milovníky rozličných žánrů do jedné velké rádiové rodiny,“ řekl programový ředitel rádia Michal Pistolas.
Radio Čas přináší svým posluchačům hned dva programy. První hraje nejvíc českých a slovenských písniček a druhý, o který se rozrostlo teprve nedávno, je o něco drsnější rockový brácha – Radio Čas Rock. Za poměrně krátkou dobu se Čas Rock stal nejposlouchanějším rockovým rádiem na severní Moravě a srdcovou záležitostí nejednoho rockera.
„Radio Čas Rock jsme od začátku budovali spolu s posluchači. Poslouchali jsme a stále posloucháme jejich názory, požadavky a přání, společně doplňujeme hudební archiv, potkáváme se na nejrůznějších akcích, žijeme spolu v rockovém kraji. Podařilo se nám vytvořit naprosto unikátní komunitu napříč generacemi, která drží pospolu. Výsledky průzkumů poslechovosti to jen kvantifikovaly“, říká ředitel Radia Čas Roman Jeřábek.
Radio Čas si výsledků poslechovosti velmi cení. Od posluchačů je to totiž ten nejhezčí dárek za tvrdou práci v nelehké době. „Pro náš tým je přízeň lidí tou nejkrásnější odměnou. Dává nám zpětnou vazbu, že to co děláme, děláme dobře. Vysoké „číslo“ je ale přínosem i pro naše klienty, kterým dává jistotu, že jejich kampaně budou mít dopad, který očekávají. Oslovit více než půl milionu posluchačů už dává řádnou konkurenční výhodu,“ dodal Jeřábek.
* Radio projekt je realizován společnostmi STEM/MARK a MEDIAN. V Období 1.7.2012 – 19.12.2012 bylo dotazováno 15 181 náhodně vybraných respondentů z celé České republiky.